Saņēmāt paziņojumu par parāda esamību? Pārbaudām visu.
Šeit Jūs uzzināsiet
Kā aizsargāt savu īpašumu un savu tuvinieku īpašumu
1
1. rubrika: kas ir parāda ārpustiesas piedziņas process
Kas ir parādu atguvēji ( citādi - kolektori, inkasso, parāda atgūšanas pakalpojuma sniedzēji). Kas par to ir teikts likumā. Kāpēc ir svarīgi reaģēt uz saņemtajām vēstulēm.
2
2. rubrika: zināšanas ir spēks
Kā jānotiek saziņai starp kolektoru un parādnieku. Parādnieka tiesības. Parādu piedzinēju pienākumi. Kreditora pienākumi. Rupjas parādnieku kļūdas
3
3. rubrika: uzraudzības iestādes
Kolektoru metodes, kas tiek izmantotas, lai saņemtu naudu no parādniekiem. Kur un kā iesniegt sūdzību par kolektora rīcību. Tiesvedība
"Pirmstiesas nodaļa" - šādi parādu atguvēji, kuriem nedz teorijā, nedz praksē nav nekāda sakara ar tiesu iestādēm, var stādīties jums priekšā pa tālruni.
Patērētāji ir vismazāk informēti un ir vājākā grupa attiecībā uz profesionālajām organizācijām, kas veic komercdarbību. To bieži izmanto juristi un parādu atguvēji (tā sauktie kolektori)

Projektā antiparads.lv mēs publicēsim rakstu izlasi, kas palīdzēs izprast parādu esamību un argumentēti aizstāvēt savu pozīciju.
Mēs esam pārliecināti, ka, ja kāds vēlas no jums saņemt vismaz vienu eiro, viņam tas jāpamato.
Projekta mērķis ir dalīties pieredzē attiecībā uz saziņu ar parādu atgūšanas firmām un nepieļaut nelikumīgas darbības.
Mūsu bezmaksas sociāli informatīvais projekts antiparads.lv palīdzēs jums pārbaudīt parādu atguvēju prasījumu likumību.
Pieprasa apmaksāt?
Kādos gadījumos jums nav jāmaksā par parādu piedziņas pakalpojumiem: parāda atgūšanas izdevumus
Inkasso bankas kontā
Par visbiežāk pieļautajām kļūdām, kuras parādnieki un neparādnieki pieļauj, un kas noved pie īpašuma zaudēšanas.
Pret agresīvu praksi
Ko drīkst darīt ārpustiesas parādu atguvējs; kādas darbības likums aizliedz veikt attiecībā uz parādnieku
Ko kategoriski aizliegts darīt
Pat ja jums ir 100% pārliecība par parāda neiespējamību, pat ja jums ir visas kvītis - jūs nevarat ignorēt nevienu jums adresētu paziņojumu
Vai parāds tiešām pastāv?
Kā pārbaudīt prasību un kā pareizi sastādīt argumentētu atbildi
Dokumentu sastādīšana
Kā pareizi sastādīt sūdzību par piedzinēju rīcību; ko darīt, ja lieta nonākusi tiesā; kāpēc parādu atguvējiem dažkārt nav izdevīgi vērsties tiesā.
Neviens nevar uzlikt arestu vai paņemt jūsu īpašumu bez likumīga tiesas rīkojuma.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka parādu atguvēji nav ieinteresēti izprast situāciju: viņi izmanto dažādus paņēmienus, lai jūs samaksātu piedziņas izdevumus bez aizkavēšanās. Viņu uzdevums ir saņemt naudu (angliski, cоllect - vākt), nevis noskaidrot patiesību; tie ir sava veida aģenti, kas strādā kreditora vārdā (lai iegūtu sīkāku informāciju par to, kā informācija par parādniekiem tiek nodota piedzinējiem, lasiet šādās publikācijās).

Tāpēc mēs aicinām būt uzmanīgiem pat nelielos finanšu jautājumos, nevienu neignorēt, bet arī nemaksāt ne centa, nenoskaidrojot apstākļus, jo, ja kāds vēlas no jums saņemt vismaz vienu euro, lieciet viņam to pamatot. Šādai procedūrai nav nepieciešami lieli resursi, taču tā nopietni disciplinēs atguvēju darbības un palīdzēs ietaupīt gan jūsu laiku, gan naudu. Un, ja jūs dalīsities mūsu pieredzē tālāk, tas palīdzēs citiem cilvēkiem, kuri nonāk tādā pašā situācijā.

1. rubrika: kas ir parādu ārpus tiesas atgūšanas process
2. rubrika: korekta saziņa
3.rubrika: maldina vai brīdina?
4.rubrika: uzraudzības iestādes
5.rubrika: lasītāju stāsti - jautājumos un atbildēs
Saņēmāt paziņojumu par parāda esamību? Pirmie soļi.
Kas ir parādu atguvēji ( citādi - kolektori, inkaso, parāda atgūšanas pakalpojuma sniedzēji). Kas par to ir teikts likumā. Kāpēc ir svarīgi reaģēt uz saņemtajām vēstulēm.
Kas atļauts, kas aizliegts
Pārbaudes kritēriji: vai pareizi noformēts paziņojums par parāda esamību. Kā jānotiek saziņai starp kolektoru un parādnieku. Parādnieka tiesības. Kolektora pienākumi. Kreditora pienākumi. Rupjas parādnieku kļūdas. Komunikācija pa telefonu

Tiks publicēts 05.02.2021.
Mīts vai patiesība?
Kolektoru metodes, kas tiek izmantotas, lai saņemtu naudu no parādniekiem. Ko var reāli piedzīt? Kur un kā iesniegt sūdzību par kolektora rīcību. Tiesvedība

Tiks publicēts 07.02.2021.
Ziņošana par pārkāpumiem Patērētāju tiesību aizsardzības centram
Lai sūdzība tiktu pieņemta un izskatīya pēc būtības - jāievēro priekšnosacījumi

Tiks publicēts 10.02.2021.
Dalāmies ar pieredzi un atbildām uz jautājumiem
Tiks publicēts 24.02.2021.
Ir ko teikt?
Uzziniet pirmais
Pievienojieties diskusijai par savu tiesību aizsardzības tēmu
Dalieties savā komunikācijas ar parādu atguvējiem pieredzē mūsu kanālos sociālajos tīklos